Jak szybko odzyskać swoją figurę po 9mc

Zajście w ciążę najczęściej ma związek z przybraniem paru nadprogramowych kilogramów. Nie da się jednak nie zauważyć, że większość matek wolałoby tego uniknąć. Czy są sposoby, aby szybko wrócić do swojej sylwetki po ciąży? Poznaj niektóre z nich.

O odpowiednią wagę dobrze zatroszczyć się już w czasie ciąży. Oczywiście nie jest to najlepszy czas, żeby katować się drakońską dietą. Organizm kobiety w ciąży wymaga trochę więcej kalorii niż zazwyczaj. Ograniczenie wysoko przetworzonego jedzenia i słodyczy może jednak wpłynąć na wagę po ciąży. Dobrym pomysłem może być także spokojna aktywność fizyczna w ciąży, dopasowana do wyjątkowego stanu. Pamiętaj jednak, aby uprawianie sportu w ciąży zawsze skonsultować z lekarzem. To lekarz decyduje, czy nie istnieją przeciwwskazania do ruchu.

Największym wsparciem kobiety w walce o wymarzoną wagę są codzienne spacery z wózkiem. Przyniosą one profity zarówno mamie, jak niemowlęciu. Obydwoje potrzebujecie czasu na świeżym powietrzu. Zamiast spacerować wolnym krokiem, zdecyduj się na energiczny marsz. Dodatkowe kilogramy po ciąży będą znikać w mgnieniu oka, w trakcie wykonywania tego codziennego obowiązku.

Kiedy minie okres połogu, a lekarz nie zauważy żadnych przeciwwskazań, można rozpocząć inne ćwiczenia gimnastyczne. Młode matki chętnie chodzą na zumbę czy aerobik. Dodatkowo to doskonała sposobność, aby wyjść z domu. Nie martw się, jeżeli podobne zajęcia trudno spotkać w twoim mieście. Równie skutecznie możesz spędzać aktywnie czas we własnym mieszkaniu. Niedługie, ale intensywne treningi, na przykład crossfit, pozwalają w krótkim czasie odzyskać poprzednią figurę. Co więcej, nie zajmują wiele czasu, którego zwykle brakuje świeżo upieczonym matkom.

Powered By WordPress |